Varning för snusk!

Publicerat 2014-06-27 08:39:26
God morgon på er!
 
Jag är redan på plats på jobbet och känner att den här fredagen är mer än välkommen! Jag räknar verkligen ner dagarna till semestern nu och tanken på ett få ta lååånga sovmorgnar till hösten när bebisen kommer (javiiiiiiisst!) känns helt okej. Undra om det är därför folk skaffar barn? Känns som en helt okej anledning för min del och plötsligt förstår jag de engelska familjerna på tv som sitter där med ett 10-tal barn.
 
Håll för ögonen ni som inte varit gravida och som inte tål snusk, för ett skepp kommer lastat.
Igår kväll började mina bröst läcka. Nej, det är inte första gången, men nu menar jag läcka på riktigt. Vid ett tillfälle såg jag en droppe rinna ner från höger bröst. Jag tänkte ju inte mer på det utan torkade bort och gick och la mig. Ja, nu förstår ni nog vart jag vill komma. Imorse när jag vaknade så är där en blöt fläck på lakanet. Hade jag varit en dreggel-fia så hade jag trott att det var slem som orsakat fläcken, men den var betydligt längre ner och jag är inte den som dregglar.
Tanken på att det kommer mjölk från mina bröst är inte något som jag fäster jätte mycket uppmärksamhet vid - det tillhör ju och är helt normalt. Det är mer normalt att det inte skulle göra det skulle jag säga.
Men nu är frågan vad jag ska göra åt saken? Jag kan ju inte sova med bh och pads instoppade - det är ju helt otroligt osexigt och då kommer jag aldrig få ligga mer i mitt liv. Fredrick kommer inte se på mig med samma ögon igen. Så det är uteslutet. Att tvätta lakan varje dag ligger inte heller så högt upp på listan, så vad gör jag?
Det blir lite googling på det här. För en gångs skull kanske det blir bäst att vända sig till FamiljeLiv ..
 

Allmänt // 0 kommentarer







Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!